NEW YEAR, NEW DESIGN!!!

Rasanya tak terlambat lagi ika ucapkan Selamat Tahun Baru!! Semoga tahun ni dilimpahi rahmat & rezeki untuk kita semua, amin...untuk tahun baru ni ade banyak rekaan terbaru baik yg corak ataupun yang plain. yang corak pun ika dah mula keluarkan yang bersaiz L, sebab banyak permintaan lagipun susah nak dapatkan saiz tu dipasaran. ika cuma ambil rekaan dan kualiti yang terbaik khas untuk anda semua..ade juga design yg customer minta keluarkan balik, & ade jugak yg ika xsempat nak post dalam ni dah abih jual!! :-P xpe, kalau ika dapat kain die lagi ika buat lagi..so, harap anda semua berpuas hati dengan design terbaru ni k? pepehal just contact ika, Insyallah setiap order ika akan cuba penuhi selagi mampu, depends on the stock..

Tentang harga, walaupun harga kain, benang dah naik harga, tapi ika tetap jual macam biase. Insyallah lepas ika bersalin anak kedua ni & lepas pantang (dalam pertengahan tahun), ika akan meronda serata semenanjung sambil bawak barang terbaru. so kalau ade yang nak ika ke tempat korang, just call & give the address, we set the date & ika akan cuba ke sana kalau takde aral. kumpul kawan ramai2, ika siap buat demonstrasi lagi cara pakai tudung yang betul!!! :-)

akhir kata, harap anda berpuas hati dengan rekaan tudung yang ika persembahkan. Enjoy!!!

BELILAH BARANGAN BUATAN MALAYSIA

Ika Putri Dewi Bte Hassan

posted under |

1 ulasan:

Red Heart Mobile berkata...

as salam, boleh bgtau saya cemana nak order tudung pusing/scallop yg size M,,

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Laman utama

Salam Perkenalan Dari Ika....

Pernah tak agaknya anda membeli tudung secara online ataupun di kedai, yang iklannya gah, coraknya cun tapi bila dicuba dirumah, tudungnya tak selesa dipakai, fabriknya panas & bila dibasuh ia berbulu?? Itu pengalaman Ika & mungkin ada sesetengah daripada anda juga melaluinya..

Maka itulah Ika pergunakan pengalaman selama 8 tahun berkecimpung dalam dunia fabrik & tudung, melayan & mendengar setiap keluhan & kritikan pelanggan untuk membawa kepada anda 'cutting' & fabrik tudung yang terbaik, selesa & sesuai dengan citarasa Melayu kita. Tudung yang Ika perkenalkan disini semuanya dikawal kualitinya oleh Ika sendiri, jarang sekali Ika dapat komen negatif semenjak mula berkecimpung dalam bidang ini, jadi Insyaallah Ika boleh beri jaminan anda akan mendapat produk yang terbaik, ekslusif, terkini & pada harga yang berpatutan..

Dengan itu Ika ucapkan selamat melayari blog ini & kalau ada yang berkenan bolehlah menghubungi Ika samada secara retail @ borong. Pada yang nak berjinak-jinak menjual tudung pun dialu-alukan. Ika akan cuba sebaik mungkin untuk memuaskan hati para pelanggan. Insyaallah.. Salam sayang dari Ika!! :-)

About Me

Foto Saya
ikaputridewi
Bangi, Selangor, Malaysia
016-383 0376 / 012-350 8820
Lihat profil lengkap saya
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers


Recent Comments